Huset du elsket

Av Tatiana de Rosnay, innfridde ikke. Jeg hørte den som lydbok, og det ble ikke bedre av den grunn, men jeg kom meg igjennom. Jeg har lest mange bøker av denne forfatteren, og likt dem veldig godt.

Huset du elsket.

Huset du elsket.

Saras nøkkel var fantastisk, Bumerang likte jeg også veldig godt. Mokka ble ikke helt det samme, men litt bedre enn «Huset du elsket.»

Allikevel skal det sies: Er du godt kjent i Paris, og interessert i byutvikling og hvordan det var før, samt det å ta vare på gamle bygninger, er dette muligens boken for deg.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

2 svar til Huset du elsket

  1. Tine sier:

    Artig å se hvor forskjellige vi er. Jeg har lest alle fire bøkene, ga de tre første 5`er mens Huset du elsket fikk 6`er. Rett bok til rett tid sikkert 🙂 (Vet jeg nettopp hadde vært i Paris da jeg leste den) Ha en strålende søndag!

  2. Tilbaketråkk: Saras nøkkel | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar