Mokka av Tatiana de Rosnay

Jeg har hørt den som lydbok, og det er en trist bok fra suksessforfatteren av Saras nøkkel, Bumerang og Huset du elsket.

Mokka.

Mokka.

Justine lever et rolig liv i Paris med mann og to barn inntil en onsdag ettermiddag hele tilværelsen snus på hodet: Sønnen Malcolm blir overkjørt.

Jeg må si at jeg likte de andre bøkene jeg har lest av henne bedre, allikevel skal jeg lese Huset du elsket, men ikke med en gang.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

3 svar til Mokka av Tatiana de Rosnay

  1. Tine sier:

    Jeg hørte også denne, og likte den veldig godt. Litt uventede vendinger innimellom, gjorde at den ikke ble veldig forutsigbar 🙂 Huset du elsket ga jeg en 6`er, så du har å glede deg til.

  2. Tilbaketråkk: Huset du elsket | Anniken Røils blogg

  3. Tilbaketråkk: Saras nøkkel | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar

