Saras nøkkel

Jeg hadde sett den som film, og ved en feil lånte jeg den som lydbok. Når jeg først startet å høre på boken kunne jeg ikke stoppe, så nå har jeg hørt den også.

Saras nøkkel.

Saras nøkkel.

Jeg liker denne forfatteren, Tatiana de Rosnay, så nå vil jeg skaffe meg flere bøker av henne.

Jeg har lest «Bumerang», og den var også meget bra.

De neste blir “Huset du elsket” og “Mokka”.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

2 svar til Saras nøkkel

  1. Tilbaketråkk: Mokka av Tatiana de Rosnay | Anniken Røils blogg

  2. Tilbaketråkk: Huset du elsket | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar

