Din godhet

Jeg følger en side på Facebook som heter «God bok», og de anbefalte denne boken. Den var virkelig bra. Linda Olsson skriver vakkert om det å være barn og bli utsatt for ting barn ikke skal oppleve. Boken handler om en liten gutt, Ika, og om legen Marion Flint som ønsker å ta vare på han. Boken handler også om Marions barndom, og det er utrolig hva små barn skal oppleve, og hva det gjør med dem siden i livet.

Din godhet.

Din godhet.

Fra før av har jeg lest to av Linda Olsson, «La meg synge deg stille sanger» og «Taushetens konsekvenser». Den første var en klar favoritt, men nå har hun skrevet en bok som fenget like mye. En bok jeg virkelig anbefaler. Håper det snart kommer en bok til fra denne forfatteren.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

1 svar til Din godhet

  1. Tine sier:

    Jeg har også lest de to andre bøkene du nevner, men likte Din godhet best av de tre. En veldig sår og vakker bok om uvanlig vennskap 🙂

Legg igjen en kommentar