La meg synge deg stille sanger

Dette er en meget vakker bok om møtet mellom to kvinner. En ung og en gammel dame. Det er en rørende historie, litt trist og en fantastisk bok om vennskap mellom to personer.

"La meg synge deg stille sanger"

Forfatteren Linda Olsson er svensk og bosatt i New Zealand,

Her er noen leservurderinger fra bokkilden.no

Jeg gleder meg til hennes neste bok, den heter «Taushetens konsekvenser», og er utgitt på norsk i 2009.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

2 svar til La meg synge deg stille sanger

  1. Tilbaketråkk: Svenske forfattere | Anniken Røils blogg

  2. Tilbaketråkk: Din godhet | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar

