Bumerang av Tatiana de Rosnay

Jeg har hørt den som lydbok, lest av Ola G. Furuseth, og han leser den meget bra, eller for å si det på en annen måte; slik jeg liker å høre en lydbok.

Bumerang.

Forfatteren Tatiana de Rosnay har fra før av skrevet «Saras nøkkel». Den har jeg sett som film, og den var utrolig gripende. Det er denne boken også, en roman om hva taushet og fortielse kan  gjøre med en familie. En roman om tilgivelse og kjærlighet. Vi er i Frankrike og Paris, en roman man nesten ikke kan legge  fra seg eller forlate cd-spilleren og gå ut av bilen.

Forfatteren har skrevet to andre bøker også, «Huset du elsket» og «Mokka». De gleder jeg meg til.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

3 svar til Bumerang av Tatiana de Rosnay

  1. Tilbaketråkk: Saras nøkkel | Anniken Røils blogg

  2. Tilbaketråkk: Mokka av Tatiana de Rosnay | Anniken Røils blogg

  3. Tilbaketråkk: Huset du elsket | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar