Den døende detektiven

Dette var min første roman av Leif GW Persson, men det blir ikke den siste, selv om dette var en av hans siste romaner. Mulig jeg startet i feil ende, men forfatteren har gitt meg mersmak.

«Den døende detektiven».

«Den døende detektiven» ble valgt til årets krim av Svenske deckarakademin. Det må ha vært i 2010, da boken kom ut i Sverige.

Jeg har sjekket litt på Wikipedia. «Grisefesten» var den første.

Gustavs grabb(2011), den siste.

Jeg gleder meg til flere bøker fra denne forfatteren.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

2 svar til Den døende detektiven

  1. Tilbaketråkk: Grisefesten | Anniken Røils blogg

  2. Tilbaketråkk: Den som dreper dragen | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar

