La Peregrina

Første gang jeg leste noe av Cecilia Samartin ble jeg veldig grepet. Siden gikk det litt dårligere, da jeg leste «Salvadorena», så jeg måtte ha et lite opphold. Nå har jeg lest «La Peregrina», og den er grei nok, men ikke som de første bøkene jeg leste av forfatteren.

La Peregrina.

La Peregrina.

«Drømmehjertet» og «Senor Peregrino» er fremdeles mine favoritter, så gjensynet med mannen ble ikke det samme i denne boken.

Jeg får la Cecilie Samartin få en pause igjen, så kanskje jeg leser en bok til av henne, men det er ikke sikkert.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

2 svar til La Peregrina

  1. Tine sier:

    Hei! Så fint at du følger meg på Bokelskere, da fikk jeg øynene opp for den fine bloggen din. Jeg liker at du skriver kort om bøkene, liker ikke lese for mye om handlingen før jeg har lest boken selv, men gjerne om hva leseren syntes.
    Jeg har lest 4 bøker av Cecilia Samartin og likt dem alle til 5`ere, Drømmehjerte fikk 6, så den var hakket bedre enn de andre.

Legg igjen en kommentar