Giftstrøm

Nå har jeg lest min første bok av Eystein Hanssen, og det blir ikke den siste. Romanen som er en krim heter «Giftstrøm» (2011), og handler om politietterforsker Elli Rathke. Denne krimmen er fra Norge og Uganda, den handler om et gissel og historien rundt denne kidnappingen, og mye, mye mer.

Giftstrøm.

Giftstrøm.

Den første roman hans heter «De ingen savner» og kom ut i 2010. Siden er det kommet  to til, en i 2012 «Triangel» og en i 2013 «Åtseldyr». Jeg tror jeg starter med «De ingen savner», så får jeg fulgt Elli fra starten, tross alt er det også bra, det vet vi med Harry Hole.

Alle får terningkast fem i bokelskere.no Den siste sågar terningkast seks. Jeg gleder meg.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

2 svar til Giftstrøm

  1. Tilbaketråkk: De ingen savner | Anniken Røils blogg

  2. Tilbaketråkk: Triangel | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar