Tove Nilsen «Øyer i hjertet»

En begeistringsbok, som handler om forfatterens opplevelser i forhold til øyer hun har vært på, eller er glad i. Hun skriver om Skåtøy og Jomfruland i Kragerøskjærgården. Hun vender tilbake til Kreta slik hun gjorde i Kreta-døgn fra 2003, og skriver om øyer og episoder derfra. Denne gangen er det særlig byen sørpå, Paleochora som får hennes skildringer.

«Øyer i hjertet»-

En vakker sommerbok som jeg håper selger godt både i Kragerø og ellers i landet, en bok å ha med seg på ferie til Kreta eller andre greske øyer. Jeg leste denne på Skiathos, og jeg koste meg veldig.

Les mer i Dagbladet.no     Forelsket i øyene mine.

Andre bøker jeg har lest av Tove Nilsen.

Dette innlegget ble publisert i Bøker, Ferie og fritid, Turer. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar