«Døden ved vann»

Nå har jeg lest «Døden ved vann» av Torkil Damhaug.  Den var veldig bra. Historien starter på Kreta, vi er i Amsterdam og Oslo. Spennende litteratur, underholdende og meget god. Denne psykologiske thrilleren anbefaler jeg, og til de av dere som ikke har lest noe av han ennå, dere har noe og glede dere til.

Torkil Damhaug

Døden ved vannet.

Kristiansund bibliotek skriver om boken.

Fra før av har jeg lest «Syk rose», «Flykt måne», «Se meg Medusa», nå har jeg bare «Overlord» igjen på nattbordet, og den gleder jeg meg til.

Ildmannen

Tenk, i disse dager kommer han også ut med sin nye roman. Jeg holdt på å kjøpe den her forrige dagen, men jeg besinnet meg. Jeg trenger den bare i pocketformat.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

2 svar til «Døden ved vann»

  1. Tilbaketråkk: “Madame Terror” av Jan Guillou | Anniken Røils blogg

  2. Tilbaketråkk: Ildmannen av Damhaug | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar