Anne Holt, «Pengemannen»

Spennende krim i Vik/Stubø-serien. Pengemannen er den fjerde i denne serien. (Leserglede)

"Pengemannen"

Den er bra, veldig bra, spennende, med mange løse tråder i luften på en gang. Jeg ble grepet, og leste den fort. Det gjør jeg vanligvis ikke, fordi jeg leser flere bøker samtidig. Men, når en bok er som denne, ble de andre lagt til side, og det betyr at den fenger, og at jeg må lese den ferdig, fort. Bøker som nå ligger på vent er «Blodleie» av Johan Theorin, Amoz Oz, en fortelling om kjærlighet og mørke, Liza Marklund «Paradiset» og Tore Renberg «Charlotte Isabel Hansen», så det er ikke dårlige konkurrenter. Disse kommer jeg tilbake til.

Anne Holt

Nå skal det bli film av disse bøkene også. (Filmfront.no)

På Anne Holts egen blogg kan du lese mer om forfatteren. abboblogg.

Fra før av har jeg omtalt «Demonens død».

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar