Før jeg sovner

Boken som er skrevet av S.J Watson er en spennende psykologisk triller som handler om en kvinne med et meget spesielt hukommelsestap. Hun husker ingen ting når hun våkner om morningen, så hver eneste dag må hun på en måte starte på nytt.

før jeg sovner

før jeg sovner

Jeg hørte boken som lydbok lest av Nina Woxholtt, og denne gangen gikk det bra. Hun leste opp boken slik jeg vil høre den uten for mye drama. Har hørt henne før, da hun leste opp «Til din vrede går over», den gang ble det mye hyling og skriking, så jeg var litt spent nå.

Jeg pleier bare å ha lydbok i bilen, men denne var så spennende at jeg måtte ta den med meg hjem og fortsette å høre på den der.

Jeg gir den terningkast 5.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar