Hulemannen

Nå har det skjedd igjen, jeg tar med meg flotte romaner på ferie, men allerede etter noen få sider blir det for kjedelig. 6969659cd9f48556044ce2fe45f30cc3b4dbe6adddccedb7e4f307bdSå titter jeg bort på bøkene som min mann har med seg, og vips så er jeg grepet.

Denne gangen var det «Hulemannen» av Jørn Lier Horst, hans siste, min første, men ikke den siste. Nå har jeg funnet meg en ny krimforfatter, som skriver og har skrevet mange bøker. Litt usikker på om jeg skal starte med den første boken, eller bare lese de etter som de dukker opp.

«Hulemannen» er i hvert fall spennende krim på høyt nivå, og jeg gleder meg til å lese flere bøker av Jørn Lier Horst.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

2 svar til Hulemannen

  1. Tilbaketråkk: Jakthundene | Anniken Røils blogg

  2. Tilbaketråkk: Mandelplukkersken | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar