Jeg var der, The Wall

Fantastisk. Først ble jeg helt satt ut. De første minuttene skjedde det så mye, at jeg glemte å ta bilder, jeg glemte å puste og ble helt grepet. The wall.

The Wall

Alle sangene var der. Vi fikk mimret masse. Selvom de ikke fikk opp muren slik at vi kunne se inn på hotellrommet til Roger Waters, gikk det bra. Isteden fikk vi en god vits av hovedpersonen selv. 

Fantastisk

En time ekstra på utsiden ble det også, bilkø. Det spiller ingen rolle når opplevelsen var så stor. Når 18.000 mennesker møtes blir det jo kaos.

Stor show

En lite filmsnutt fra Svein Oves blogg.

Dette innlegget ble publisert i Konserter, Kunst og kultur. Bokmerk permalenken.

2 svar til Jeg var der, The Wall

  1. Tilbaketråkk: Komfortabel nummen | Svein Ove Isaksen’s Blog

  2. Tilbaketråkk: Komfortabel nummen | Svein Ove Isaksen’s Blog

Legg igjen en kommentar