Den som dreper dragen

Jeg har lest to romaner av GW Persson fra før. De likte jeg veldig godt, så jeg bestemte meg for å lese mer fra denne forfatteren. Valget falt på  «Den som dreper dragen», og den falt ikke helt i smak. Grei nok, men ikke helt som «Den døende detektiven» og «Grisefesten». Krimen var etter min smak litt for kriminalteknisk detaljert, og dermed tempoet i handlingen litt lavt.

Den som dreper dragen.

Den som dreper dragen.

 

Jeg gir meg ikke, så nå skal jeg ta for meg «Profitøren», bok nummer to.

Deretter bør jeg vel kanskje få med meg trilogien om Palme-mordet.

G.W. Persson skriver intelligent krim.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

