Politi

Ferdig og litt sliten, boken er spennende til siste side. Jeg tror jeg må lese den en gang til, slik som min svigerinne gjør med alle Nesbøs bøker. Denne er virkelig bra, og selv om Nesbø synes det er interessant med de som gir terningkast fire, må jeg gi han en sekser. Fordi boken fenger fra første siden, er så spennenende, jeg skvetter til når jeg leser, og han overrasker hele tiden. Jeg kjenner igjen nesten alle stedene han skriver om, jeg ser det for meg, jeg har vært der, så jeg trenger ikke forestille meg. Det blir på en måte ekte.

Politi.

Politi.

Nå venter jeg på neste roman, var det i mars den skulle komme?  I mellomtiden får jeg lese alt han har skrevet for barn, og se filmen også.

Når kommer filmen om Harry Hole? Jeg ønsker meg alle bøkene filmet.

Politi er en bok jeg virkelig anbefaler, nå går den videre til sønnen min.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Politi

  1. Tine sier:

    Jeg tenkte som deg at jeg ikke hadde lyst å gi den en 6`er, men jeg måtte. Eller kanskje 7? Kos deg med Dr. Proktor, disse har vært favoritt for høytlesning hos oss i flere år.

Legg igjen en kommentar

