Som Berulfsen, uten tak

På vei hjem fra jobb.

Jeg har de siste 12 årene gjort som Berulfsen. Nemlig å kjøre bil uten tak, og ikke bare i juni og juli. Jeg kjører med taket nede så sant det går an, dvs. ikke regn. Min sønn synes muligens det er litt «Harry» eller litt unormalt, men han har hatt mye glede av denne bilen. Blant annet når han skulle få seg ny seng. Av med taket og vips var det plass til en hel seng.

Jeg elsker min Saab, selvsagt skulle jeg ønske at den var litt nyere, men jeg tar en Åse Klevland og lar Saaben bli veteran.

Å endre dette blir utrolig vanskelig.

Jeg elsker bilen, hundene våre elsker bilen….. ja vi er er en stor fan av Saab 93 cabriolet.

Jeg jobber ute i en naturbarnehage, jeg ser virkelig kvaliteten av å være ute hele dagen, så det finnes ikke en eneste grunn til ikke å være ute til å fra jobben også. Kjøre bil og høre fuglene kvitre.

Kanskje jeg skal bytte til en hvit?

Dette innlegget ble publisert i Ferie og fritid og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

