Godt nytt år

Et år går ganske fort, synes jeg. Når jeg ser tilbake på 2011 forstår jeg at jeg ikke rakk å gjøre alt jeg hadde tenkt. Noe ble jeg ferdig med, og noe rakk jeg ikke. Er det så nøye da? Det er her og nå det gjelder.

Godt nytt år.

Når jeg sitter her og skriver og ser ut på havet, så rakk jeg ikke å bli ferdig med boken, men det nærmer seg, så vi får se hva 2012 kan gjøre med den saken.

Takk for det gamle.

Nyttårsforsettene er de samme, det vil si gjøre de gode ting, og kanskje gjøre litt mindre.

Et lite innlegg på bloggen vil det allikevel bli når jeg har lest en god bok, sett en god film, hatt en opplevelse som er verd og dele.

Et godt nytt år til dere alle.

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

