Hodejegerne

Nå har jeg sett filmen, og den var utrolig spennende enda jeg hadde lest boka. Jeg var liksom ikke forberedt på alle de voldsomme scenene og alt det som skjedde. Noen ganger måtte jeg nesten reise meg opp og gå. Husket ikke engang slutten, det var nesten som om jeg ikke hadde lest boken. Les mer på filmveb.no.

Hodejegerne

Da jeg leste boken, var jeg egentlig litt skuffet, jeg savnet Harry Hole hele tiden, han skal liksom være med i Nesbøs bøker.

Hodejegerne

Nå ble jeg ikke skuffet. Filmen var veldig bra. Aksel Hennie spiller veldig godt og det gjorde de andre skuespillerene også. En film jeg anbefaler.

Dette innlegget ble publisert i Bøker, Filmer. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Hodejegerne

  1. Tilbaketråkk: “Flaggermusmannen” – Nesbøs debutroman | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar

