Mammutsalg

Så er vi igang, endelig er det Mammutsalg og vi kan boltre oss i mange flotte bøker.

Tegn en mammut

Her kan du bla i mammutkatalogen.

Jeg kjøpte meg trilogien av Ketil Bjørnstad om Victor Alveberg. Trilogien inneholder «Drift», «Drømmen om havet», og «Veien til Dhaka». Jeg har boken «Drift» fra før, så den kan noen andre få. Bøker skal jo sirkulere, ikke bare stå der i bokhyllene våre.

Trilogien om Alveberg

Mitt møtemed Ketil Bjørnstad

 

Til min mann kjøpte jeg «Ordets makt og avmakt» av Jan Guillou, samt

«ORDgasmer» som er en bok om forkvaklede uttrykk i utvalg, ekte norsk ordakrobatikk som det står på førstesiden. Ord og uttrykk er hans greie.

Tenk, en liten hylle var satt av til litt alternativ litteratur, så det ble en bok om yoga, meditasjon og reiki.

Til jobben ble det selvsagt en bok om Edvard Munch samt om vitenskap i forbindelse med vitenskapsåret 2011.

Salget varer jo en stund, så jeg tror jeg tar en tur til, eller to.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Mammutsalg

  1. Tilbaketråkk: Mellom 15 km og hopprenn | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar

