Frognerseteren

Frognerseteren er et vakkert sted, og det vekker mange gode barndomsminner og andre minner. Jeg drar dit når jeg vil ha fred i sjelen, se ut over byen min.

Frognerseteren

Min pappa tok meg alltid med til Nordmarka, og ofte var det naturlig å ta en tur innom Frognerseteren. Da ble det ofte eplekake og krem, ikke det at jeg var opptatt av verken eplekaken eller kremen, men slik skulle det bare være.

Her forrige dagen oppdaget jeg at Frognerseteren nå eies av Tandberg Eiendom. Så nå eies dette flotte stedet av noen fra Asker, og det er bra.

Dette innlegget ble publisert i Ferie og fritid, Turer. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

