«Stjerner og krystaller» av Marianne Solberg Behn

Jeg samler på stein, i store mengder, og har gjort det i mange år. I tillegg leser jeg mange bøker om våre vakre steiner og krystaller. De rett og slett fasinerer meg.

"Stjerner og krystaller" Marianne Behn

 

Denne boken er en av de bedre som jeg har lest om emnet. Forfatter Marianne Behn skriver vakkert om mange krystaller, i tillegg står det om mange flotte meditasjonsøvelser i boken.

Boken kunne ha hett «Steiner og krystaller», ja lenge trodde jeg faktisk det var tittelen. Hvem bryr seg, det er en vakker bok skrevet om et vakkert tema, nemlig bare noe så naturlig som stein og krystaller. Tar man av coveret, kan den ligge fremme i stuen, da er den kun hvit.

Dette innlegget ble publisert i Bøker, Meditasjon, Steiner. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

