Cornelis

Cornelis

Like før jul så jeg filmen Cornelis på Asker kino. Jeg fikk billett i julegave av Asker kommune; det var flott. Faktisk er det ikke ofte jeg går på kino. Og det er litt flaut å innrømme at dette var første gang var på Asker kino. Det blir ikke siste gang.

Filmen var bra, den. Skuespilleren i hovedrollen, Hans-Erik Dyvik Husby, spilte helt fantastisk og er utrolig lik. Videre var det mye bra musikk, det var jo derfor jeg gikk. Og ikke nok med det, men man fikk et stort innblikk i hans liv på godt og vondt, mest vondt, kanskje.

I Budstikka i dag står det «Færre gikk på kino», det gjelder særlig i Asker, men det gjelder ikke meg : )

Dette innlegget ble publisert i Filmer. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

