Jeg fikk viljen min til jul

Jeg var så heldig å få «Viljen» av Runi Langum til jul. Ikke det at det er så viktig å få viljen sin men «Viljen» er noe helt annet. Er litt usikker på om jeg liker tittelen på dette flotte bildet, så jeg har døpt de om, og kaller det «Gallionsfigur».

"Viljen"

"Viljen"

Gallionsfigur er mer relatert opp mot min familie, som har aner fra seilskutetiden og derfor har navnet Røil. I tilegg hadde jeg en oldefar som laget gallionsfigurer.

Men det er to andre historier.

Bildet er kjøpt på Galleri Nicolines hus i Kragerø.

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

