Nyttårsforsetter

Hva er det? Er det ting vi skal slutte med eller begynne med, skal de vare i mer enn en uke, en måned eller hvorfor holder vi på med det?

Godt nytt år

Selv tenker jeg at målet for 2011 er å gjøre litt mindre, ta det litt roligere, gå litt langsomere.

Det eneste jeg skal gjøre litt mer av er å trene yoga litt oftere og meditere hver dag.

2011

Ellers skal jeg skrive ferdig en bok og starte firma.

Selvmotsigende, jeg?

Dette innlegget ble publisert i Bøker, Meditasjon, Yoga. Bokmerk permalenken.

2 svar til Nyttårsforsetter

  1. Lykke til med 2011 prosjektene, Anniken. Det kan bli et langsomt, rolig år med masse tid for egenpleie……… skjønner jeg…jammen er du modig som har så mange planer og attpå til offentliggjør dem.

  2. Tilbaketråkk: Godt nytt år | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar

