Pass godt på hunden din nyttårsaften

Jeg følger Regjeringen på Twitter, og de skriver:

Regjeringen : Pass godt på hunden din nyttårsaften.

Bare litt engstelig

Noen hunder er veldig redde på nyttårsaften, noen bare litt urolige, mens andre ikke bryr seg i det hele tatt. Jeg har bodd sammen med alle disse typene, og jeg er den samme, så det er ikke alltid eieren det kommer an på, men mere rase eller opplevelser hunden har hatt. Vi må heller ikke glemme at hunden har en veldig god hørsel.

Jeg bryr meg ikke

Norsk Kennel Klubb skriver om samme sak.

Jer er livredd

Jeg er livredd

Vi med hund vet at dette er viktig, ta vare på din lille eller store venn på nyttårsaften, ikke gå ifra han hjemme, men vær en venn du også.

Godt nytt hundeår.                

"Bare kom, jeg skal ta dem"

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

