Godt nytt år

Godt nytt år til alle dere som leser på min blogg.

Nyttårsaften 2009

Nå har jeg skrevet på denne bloggen i et halvt års tid. Små og store underfundigheter som interesserer meg, og som jeg holder på med. Det kan være alt fra å lese en bok, være på en utstilling, skrive om mine interesser i forhold til hunder, steiner, blomster, yoga og meditasjon.

Jeg er særlig opptatt av Edvard Munch, derfor vil mine blogglesere innimellom få noe om han eller maleriene hans. For tiden skriver jeg på en barnebok som skal hete «Historien» om Edvard Munch for de aller minste barna. Målet er å bli ferdig godt før sommeren.

På bloggen her vil du videre få noen ferietips og turtips. Jeg vil snakke om konserter, kinoer og filmer jeg har sett og på min måte bidra eller inspirere dere.

Takk for det gamle, vi blogges.

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

