Julehefter

Jeg samler på julehefter, har gjort det siden 1987, da jeg begynte å kjøpe julehefter til sønnen min.     

Finnes i alle matvarebutikker.

Julehefter

Jeg tar de frem i desember hvert år, slik at de er lett tilgjengelige.                   

Nemi er best.

 

Nettavisen har lest alle juleheftene og gitt dem terningkast.

Demokraten sier at det blir ingen jul uten julehefter, og det er jeg veldig enig i.

Der er også mange bra julehefter for barn. Ha de liggende framme i barnehagen i desember. Pakk de vekk i januar, og i løpet av noen få år har man en fin samling.

Donald er en av dem.

Dette innlegget ble publisert i Bøker, Kunst og kultur. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

