Engleboken til Märtha Louise

For ca. et år siden kjøpte jeg meg engleboken til Märtha Louise. Jeg kjøpte den gjennom bokklubben Energica.

De siterer blant annet Thor Heyerdahl, oppdager (1914-2002).

«Grenser? Jeg har aldri sett en, men jeg har hørt at de finnes i tankene hos visse mennesker.»

Boken tar for seg møte med en selv, og hvilken glede det er. Men det beste ved boka er meditasjonsøvelsene. Man kan i tillegg få kjøpt en cd om nettopp disse øvelsene, hvis man er heldig.

Møt din skytsengel

 

I en bokhandler i Asker prøvde jeg å få tak i cd-en til boka. En i bokhandleren sa at hun ikke visste noe om det. En annen ga meg lydbok, men jeg ga meg ikke og til slutt fant vi den lille rosa cd-en inne på lageret. Sjefen i bokhandleren, som verken hadde lest boken eller visste om hun hadde cd, ville egentlig ikke selge meg cd, men jeg og den unge ekspeditrisen i butikken fant den til slutt. Cd-en er fin den, og jeg bruker den ofte, det blir som en veiledende meditasjon, og det er ikke verst.

Kan det være Janteloven som regjerer i Asker, eller er det tabu å være litt alternativ? Jeg bare undrer.

Grenser???

Her er en leservurdering fra bokkilden.no 

Hun kommer med ny bok, les vg.no

Dette innlegget ble publisert i Bøker, Meditasjon. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Engleboken til Märtha Louise

  1. Tilbaketråkk: Engleboken til Märtha og Elisabeth | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar

