«Bjørnehiet»

På vei opp mot "Bjørnehiet"

Nå er jeg usikker på hvor mange ganger jeg har vært i Bjørnehiet, men jeg tror det er en 10-12 ganger. Denne gangen var en «høydare».

Selv om vi hadde valgt en dato som var litt sent på året, nemelig 21. oktober, gikk det fint.

Snøen var ikke kommet, det var strålende sol, vi var godt bemannet, hadde med 2 studenter, flotte unger og mye godt humør.

Bjørnehiet i oktober

Vi gikk opp fra Skytterbanen og nærmet oss Bjørnehiet på under en time.

Bjørn i hiet, eller bare en liten Sophi.

Denne gangen grillet vi oppe på toppen med utsikt over hele Asker.

Asker turlag skriver om denne turen.

Jeg går hit gjerne igjen. Mitt Asker.

En fantastisk tur som du kan lese om i Espen Farstads bok «Mitt Asker»

"Mitt Asker" av Espen Farstad

Dette innlegget ble publisert i Bøker, Turer. Bokmerk permalenken.

2 svar til «Bjørnehiet»

  1. Kari venke sier:

    Hallais!

    Vi var der for en god del uker siden, fin tur for både små og store ja. Vært i Asdøljuvet da? vi hadde to fantastiske turer dit i høst, perfekt med vann(ja…masse er best!) og en fantastisk gjeng å gå sammen med! Det må vel nevnes at vi hadde sol og skyfri himmel begge dager!! Hærlig hærlig!

Legg igjen en kommentar

