Yogi Tea

Det er så mye bra te, og etter å ha vært i Kina, så forstår jeg at te er mer enn varm drikke.

Te er en kultur, et ritual, en nytelse og opplevelse. Jeg fikk selv en slik opplevelse i Kina, da jeg skulle prøve å finne en tea som var bra for min mamma.

Yogi Tea

Så var det en gammel kollega som ga meg et hint om Yogi Tea. Ikke nok med at teen er god, lukter godt og «helbreder», hva det enn skal være fra søvnløshet til kvalme, men den har også et lite visdomsord på lappen som man holder i når man dypper posen opp og ned.

Mange varianter

I går sto det på min pose: «Fast running does not guarantee meeting the destination.» Så da fikk jeg den, satte ned farten og gikk rolig mot målet.

Ta et kopp te.

Den lille lappen

Dette innlegget ble publisert i Ferie og fritid, Kunst og kultur. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Yogi Tea

  1. Eirin sier:

    Yogi te, er ein av mine favoritter og!! Herlige smaker, lukt og fint med ord til ettertanke 😉
    Namaste 🙂

Legg igjen en kommentar

