Lydbøker

Lydbøker er en gave, man kan høre på god litteratur over alt.

http://no.wikipedia.org/wiki/Lydbok

Jeg har hørt på lydbøker hele livet. Lenge før de kom i bokhandelen.

Det startet med at min mormor ble svaksynt. Hun fikk utrolig mange flotte lydbøker, den gang kasetter i posten hver uke fra blindeforbundet. Jeg lånte noen ganger med meg noen hjem. Slik begynte det.

Lydbøker er altfor dyre, men biblioteket er veldig bra å ha. Særlig Asker bibliotek som ble kåret til årets bibliotek i 2009? http://www.askerbibliotek.no/Vare-samlinger/Lydboker/

Ellers kan du laste ned lydbøker fra denne nettsiden.

http://www.gjerrigknark.com//index.php?choice=story&id=18252 

"Tyvene" av Faldbakken

I bilen nå har jeg Faldbakkens «Tyvene». Den er snart ferdig. Gleder meg til neste kjøretur, noen ganger klarer jeg nesten ikke å gå ut av bilen for å gå på jobben.

Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

2 svar til Lydbøker

  1. Tilbaketråkk: Herborg Wassmo, “Lykkens sønn” | Anniken Røils blogg

  2. Tilbaketråkk: Håkan Nesser, lydbøker | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar

