Vi dro til Arntsholmen og besøkte Thore Sveberg

I går så jeg et bilde av Thore Sveberg i A-magasinet. Så nå har han inntatt reklamebransjen også. Tøffet ut i koggen for å se om Thore hadde åpnet galleriet sitt, og det hadde han. Som vanlig ble vi mottatt med velkommenskiltet og åpent galleri.

Velommen til Arntsholmen

Thore er i godt humør og selger bilder som aldri før i Langsund og her på Artsholmen. I tillegg fortalte han at han har inntatt TV- skjermen og nå begynte som modell i reklamebransjen.

Nå også i A-magasinet

PS. Thore, jeg glemte å si at mitt englekort i dag var «Beauty», først etterpå skjønte jeg at det var bildene dine. De er så vakre. Hva sto det på ditt kort?

Sodoma og Godmorra fra annonsen

I fjor hadde vi med min onkel og tanta, de falt fullstendig for kunstneren og kjøpte hvert sitt bilde.

Svein Ove har også skrevet om besøket.        

Se her  http://sveinoveisaksen.wordpress.com/2010/07/10/med-sveberg-pa-svaberg/

Den gode samtale.

Dette innlegget ble publisert i Kunst og kultur. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Vi dro til Arntsholmen og besøkte Thore Sveberg

  1. Tilbaketråkk: Hjemme hos Thore Sveberg | Anniken Røils blogg

Legg igjen en kommentar

